Pascal,on parole, has turned his back to his tumultuous past. The only thing he wants now is a quiet lonely life. He is now working as a building worker to renovate an old house in the countryside. When Kevin, young man in big trouble, asks him for work, he sees his old demons coming back and wonders whether he should help him or not.