Lin Aiyu, a Chinese illegal immigrant, works as a prostitute in the Belleville neighborhood of Paris. She lives with her teenage daughter, from whom she hides the true nature of her job. Their lives are turned upside down one evening when an injured stranger abruptly enters their apartment. By turns kidnapper and prisoner, the man poses a threat and also the chance for the women to take control of their lives.