Marie, a strange twelve-year-old girl, is engaged in a cruel game with flies. By her side, her mother is busy in the kitchen. Brigitte, a friend of the mother, exuberant and nymphomaniac arrives. Both speak about men. Marie's presence, silent and foreign to what surrounds her, acts as a revelation. A wind of madness seizes then the characters.