Left on an answering machine, the message of panting breath drills the silence of a greyish lounge. The room is not empty, a woman in dressing gown roams around it. A young man enters the apartment. She observes him tenderly, sits down beside him. He does not see her. They listen to the messages on the answering machine together, on which hismother, the woman, is assaulted and killed by a stranger. The son leaves in vain to save her and leaves his mother alone and frightened, face to face of her own death and loneliness.