Chloe, a twenty-year-old practicing Catholic, returns to her father's Normandy village on vacation. It has been some years since she last set foot there. While on vacation, she meets Alexia, a young woman a little older than herself, even more committed to the Christian faith than she is. A friendship develops between them, sustained by Chloe's boundless admiration for Alexia's faith.