Anna and her mother Elena, vampires isolated from the rest of the world, try to survive in Paris by stalking cybercriminals at night on social networks. But between Elena's illness, her repeated anxiety attacks, and increasingly dangerous stalking, tensions rise and the demons of the past surface. Anna, on the verge of madness, starts to sink.