Pierre and Lydie aspire to a happy and peaceful life. But the reclusive community in which they live has decided otherwise. When Peter wakes up one day tied to a St. Andrew's cross in front of his family, Lydia and the rest of the community, the man in black, who represents the high authority, will offer him a one-way ticket to Miseries.