A young ER intern, Margaux is running on empty. On yet another night on call, the young woman accidentally forgets a patient on a gurney. Still in shock, Margaux is quickly asked to continue on with her work. Her body suddenly begins to sweat blood uncontrollably. Then begins a bitter struggle to stay alive.