Paris, November 2017. Laura pays her friend a visit, but nothing will happen as planned. This encounter will make a painful memory resurface, with which Laura has been living for two years. Will she have the courage to emerge from the situation differently?
A young woman. A deeply buried scar. Two friends. Two men hungry for power. Two encounters. Two years. The same street: Rue du Four.