The scriptwriter Kevin Turner has just lost his wife, killed in an accident. Broken down and depressed, he is late in his work. His boss, furious, threatens hil with dismissal if he does not end the writing of his scenario in two days. The delay is impossible to keep but Kevin Turner has a solution.