Motivated by a desire for adventure and the wish to spend time together again, a group of friends head out on a via ferrata, a climbing track in the upper mountain ranges. For Chloé, Guillaume, Fred, Karine, and Loïc, the vertigo of the summits and of buried feelings quickly complicates the trip, particularly when they discover with horror that they are not alone. The expedition rapidly turns into a nightmare.