"Cold Showers" is set today, in small-town France. Nowhere special. It tells the story of three teenagers: a beautiful girl, Vanessa, and two boys, Mickael and Clément, one rich, one poor. The story of Mickael - judo fanatic and doomed lover - and his parents, both convinced that the sky will one day come crashing down on their heads, and both more than able to cope when it does. Of how Mickael has everything he needs to make a go of his life, against all the odds. And of how he blows it.