Marc and Camille live with their little daughter in an isolated house on the Estérel coast. The fish Marc catches in the morning are enough to keep his family fed. In the afternoon, he's a parking lot attendant. The family enjoys a peaceful existence on the fringes of society - until the day that a gendarme decides to put an end to this freedom.