Julie visits her father in the south of France. Her father is an amputee and he lives alone beside the sea. Father and daughter don't know hwo to speak to each other. They seek each other out, stray toward each other, hesitate, sometimes recognize each other. They both share the same desire for women. This ambiguous complicity is tolerable so long as it remains silent.