One evening, Francis and Yan have a violent row. The following morning they nevertheless have to learn to work together. Precarious employment, dirty and laborious work. Yan is a young dealer, and homeless, who has to hang on to this contract by love for Morgane. Francis accumulates casual jobs but does not manage to pull through. Who will leave first?