When she is eighteen years old, Carolina shifts out of the apartment of the uncle who raised her. The camera follows her chaotic life over a six-year period, from the welfare office to the psychiatric clinic to a hotel room. Through chance encounters or the enlightenment provided by her reunion with a brother she loved too much, will Carolina find a place for herself in a society not exactly shaped to accommodate her?