Sophia, 24, leaves Brittany, looking for a job. After train trips and stays in Provence, she finally sets in Paris. Friendships, loves, hidden links, waitress job fill her days. But end of months go wrong, and loves cut short. How can one become an adult in a society full of narrowness, impediments, limitations, not allowing to live a serene youth. This is one of the questions raised by the coming of age film.