Lola is a West Indian of mixed parentage. She is 18, has honey-coloured skin and a strong temperament... ... and two loves whom she loves equally. One is white and the other black.
Felix (the white one) loves his push-bike (he's one of the few messengers using one in Paris), nightclubs and rap. Jamal (the black one) studies law to please his parents and wears designer suits. They have nothing in common apart from their age (20) and Lola.
Lola lives life as it comes and never worries about anything. When she invites the two boys she loves for dinner in her small apartment for the first time, it's to tell them in all seriousness she's expecting a baby. Her baby.