Exiled in our world, Lecomte lives a modest existence in a working-class area. He is anaemic, old and has withdrawal symptoms... he is a vampire. Times are hard. He has lost his magic powers. He does however seduce a punkess whose only dealing with other amount the head-butts and insults.