Carla Bhem has worked as a secretary for a property development company for a long time. Her job, basically, is everything : from handling files and answering the phone to drafting estimates and dealing with suppliers. First to arrive in the morning, last out at night. For that, she gets paid like a serf, treated like mud and ordered around like a dog.
Carla has had enough. She thinks she deserves better. Only trouble is, in a male-dominated society, what hope is there for a 35-year-old woman with a so-so physique and a hearing aid in both ears?
Paul is 25 years old and completely unskilled in property development - in fact, he's clueless. But he has other qualities: he's a thief, fresh out of jail, and what's more he's good-looking.
As the saying goes, "It takes two to tango". She teaches him good manners and he teaches her bad ones.