France’s intelligence services send a group of four secret agents – Captain Georges Brisseau, teammate Lisa and their colleagues Raymond and Loïc – to carry out a sabotage mission in Morocco.
The supposed aim of the mission: to blow up the ship of the Russian businessman Igor Lipovsky, thereby intimidating him and halting arms deliveries to the Angolan rebels.
Tony, “guardian angel,” will supply diving outfits and materials, along with the explosives that Loïc and Raymond will attach to the hull of the “Anita Hans”. Brisseau and Lisa will oversee operations from a hotel in Casablanca.