B.B., Melvin and Myrtille are all first-class con artists. B.B. is the brains, the trio's "boss." As he winds up his career, he wants to organize one last sting. Melvin is the "hothead," obsessed by guns and a specialist in all kinds of technical set-ups. Myrtille is the "beauty," smart enough to know how to use her charms to achieve her ends. Together, they've decided to conduct the "sting of the century" by stealing an exotic and highly rare fish from a rich Turkish boss and then selling it back to him, all in less than twenty-four hours.