One night, on the Boulevard de Belleville... Michel : " An ace deal and you limp dicks chicken out. Go home to your moms, I'll manage on my own ! " Erik : " Hey ! Chill out, Michel, we'll rob anyone you like but a rabbi, that sucks ! ".