Everything stemmed from a desire to show an optimistic housing project. A housing project with hope, a project that struggles to avoid being a cliché. It’s like the housing project where I was born – in more peaceful times, of course. It all started with an urge to look at the future of girls who grow up in those places, which can be terrifying when seen from afar (and sometimes from close-up, too). It all started with a simple incident. Three girls decided to take revenge on horrible male fantasies. They were portrayed beyond my wildest dreams – by Olivia, Audrey, and then Axelle. The actresses understood everything, gave so much of themselves, and often had fun. They were so close to each other that sometimes I felt left out. But every morning I had their image of hope before my eyes. The tender, painful image of a housing project where I was born.