Twenty-year-old Anaïs works with her father on a farm that is struggling to keep operating. When their fertilizer distribution machine, borrowed from the farming cooperative, is stolen, Anaïs reacts, and fights in order to continue working, and to keep her father, on the brink of giving up and selling their farm, afloat. She also grows closer with a seasonal worker who she suspects is behind the robbery.