The life of Piotr and Marilyn, a young suburban couple, is suddenly shattered by a car accident. Suffering from a head trauma, Piotr is not in his right mind anymore, though he still remains quite good-looking: he continually switches from apathetic to horny with an unbridled sex-drive. For Marilyn, convinced that her love can save him, it is the beginning of a wild and unpredictable journey.