For their summer vacation, Iris and Gabriel return to their family house in Portugal with their adorable six-year-old twins, Emma and Zoé. In this sun-drenched landscape, between swims in the river and their children's laughter, the couple's past begins to rear its head. Emma is overwhelmed by a secret that is too big for her to carry, a secret that she is not allowed to share with her sister.