Like a virus, a French couple searching for an hallucinogenic cactus work their way into the Mexican landscape, totally ignorant of Mexicans' culture, customs, and codes. Without knowing it, Agathe and Mehdi will upset, by their presence and clumsy actions, the balance in which a family of desert villagers lives. Two worlds collide without understanding each other. With alcohol and drugs, this incomprehension veers toward uncontrollable violence.