Two young women used their own body as a war weapon by participating in a hunger strike in the Turkish prisons in the year 2000. This hunger strike was repressed in a bloody way by the army. Between portraits and archives images, a reflection on the resistance and the sacrifice of the individual in front of the violence of the State.