Camille has joined a Catholic mission in Cambodia, with the intention of taking her vows there. Each morning, she walks down the path alongside the river and walks through the ruins of Angkor Wat. There, she crosses paths with a Cambodian man, Sambath. A meeting ritual is established betwen them.