Yacine is a brilliant student at Normale Sup in Paris. He comes from a modest background. Richard, the teacher he admires the most, offers to help him get a training course at the prime minister’s office. One night, Yacine wakes up in panic. He runs to Richard’s apartment. But Richard is dead. Yacine tells the family in shock : « Don’t worry, nobody’s dead. I am Richard.»