Back home in Tunisia after the death of his father, thirty-year-old Malik must once again live with his mother. He'd like to tell her that he fancies men, but can't bring himself to do so and slips ever deeper into his lies.
When he meets Bilal, everything becomes possible: the young architect, his lover and his mother break all the boundaries to fully embrace life. In the heat of a Tunisian summer, they will each tap into the happiness they've been longing for.