Salim arrives in France, quite happy at the idea of finding Sofia, French young woman of Moroccan origin married back home in traditional style. But he becomes disenchanted very fquickly when she tells him that she does not want to be his wife any more. The situation is inextricable. Wedding Blues, bittersweet comedy , is a cock and snook at arranged weddings.