If he were a woman, he'd say: "Not tonight, I've got a headache." But nature having made him a male, Didier tries to impose a way of being a man by other means than what he's got in his pants. The challenge turns out to be difficult to take up: between a girlfriend who won't tolerate any bedroom weakness and a macho buddy who can't comprehend that a man would flail about, Didier is violently shaken in his masculine identity.