Clara works with her husband in their family butcher's shop. Following the death of their child, Clara tries to find a sense to her life and is passionated by competitions. She has already received numerous prizes which made the fame of their establishment. Today, Clara has to prepare her next competition. The fear rises. She worries. She waits.