Just like every other Saturday afternoon, twenty-year-old Katia and Céline, workers in a plant nursery, shop-ogle in a shopping mall. Boredom follows in the wake of their platform shoes; their eyes are worn out from looking and wanting. While they’re in the restroom, Céline reads the many graffiti scrawled on the wall. She notices one: All women have the right to love 06 99 77 55 01. They decide to call the number.