It is in Ibiza that the desitnies of Steve, a wild party animal who traces a true marathon of parties which started in Paris, and Sorya, an outgoing gogo dancer from the biggest club on the island.
The unexpected meeting with a couple of old hippies, Eva and Thor, will guide them to the mystic Es verdris.