She’s Guadeloupian. She’s Parisian. She’s street but plays it smart. She’s looking for her roots and dreams of returning home, but to where? When she was little, everyone called her Black Princess. That’s who she is, Black Princess, who now wonders how she can make her man grovel at her feet like a dog does with his master.