Corniche Kennedy. In the blue of the Mediterranean, at the foot of luxurious villas, the young kids of Marseille defy the laws of gravity.
Suzanne devours them with her eyes from inside her chic villa. Their free bodies, their excess. She wants to be part of them. She will be part of them.