A court has been set up in the courtyard of the house they share with other families. Representatives from African society have brought a civil suit against the World Bank and the IMF, which they deem responsible for the dramatic state of affairs Africa now finds itself in.
Between pleas and testimony, life continues in the courtyard. Chaka seems indifferent to Africa’s unexpected and novel determination to reclaim its rights.