Idrissa takes leave of Moscow and Ira, who has come to say goodbye at this final encounter between two lovers. And once again, right till the end, their neighbors are also there to witness the goodbyes taking place at the lovers’ house deep in the heart of Moscow. These neighbors lurk in front of the door of the detested lovers on the last night in October, an endless night of impossible love.