Jean-Gabriel has decided to take his entire family to spend Christmas vacation in the mountains. And this time, there better be no hiccups. But he hadn't counted on his mother showing up from the West Indies, his children who don't want to go away, Jojo who leaves him with his Hummer, and his wife who tells him that she's got to look after her father whom she hasn't seen since she told him she was marrying Jean-Gabriel.