Rémy and Mélanie are two thirty-year-olds who live in the same Parisian neighborhood. She multiplies dates on social networks that lead nowhere while he struggles to meet anyone. Both are victims of this loneliness of big cities, in a hyper connected world where one would think meeting someone would be easier. Two individuals, two different paths. Without knowing it, they then take two roads that will lead them in the same direction... that of a love story?