Tony is a promising superbike racer. He has devoted his entire life to his passion and his dream is finally about to come true: becoming part of a top-notch professional team. But everything unravels the day his ex-girlfriend contracts a debt with a dangerous mobster from her housing project. To save the endangered mother of his son, Tony has no other choice than to use his racing talent to do perilous drug runs on his bike for the thug.