Four o'clock in the morning. Louise, twenty three, sleeps peacefully in her apartment. Her father, Jacques, who has a double of her keys,, pulls her out of bed bed and obliges her to follow him to the forest. He heard on the radio that an aurora borealis was going to make its appearance in the region. A historic event which he absolutely wants to share with his daughter. But in the woods, in the middle of the night, rare are those who come to admire an aurora borealis.