Since she was a young girl, Lila wanted to be a dancer, despite her father's wishes. She arrives in Paris to make her dreams come true... But from upsets to disillusions, she discovers the reality of a world not ready to open its doors to her. By dint of believing, Lila launches into a career as a stand-up comic. She has only one idea in mind: for her name to receive top-billing and to make her father proud.