Two marginal brothers live together in their family home on the Basque coast. They work as shapers in their garage. The balance of their everyday life is broken when, after yet another fight in the pub, Christian, the elder brother, starts to move Sofia into their home. The young woman, at first lost and docile, asserts little by little her choice. She becomes the stake in a conflict which increases in importance between both brothers. There is from now one to many in the house.