Jean left his family and his native Burgandy ten years ago to tour the world. When learning of his father's imminent deat, he returns to his childhood home. There he reconnects with his sister Juliette and his brother Jérémie.
Over the period of a year, according to the rhythm of the seasons that follow one after the other, these three young adults will rediscover or reinvent their fraternal relationship, blossoming and maturing at the same time as the wine they make.