A woman, an accident, an illegal immigrant in the boot of her car, who doesn’t speak her language. They are alone in a house. They sense a particular vibration: she has just lost her husband, while he survived an accident. After sharing contradictory feelings, she gives in and takes him in England to the people who where supposed to welcome him.