For 16-year-old Marieme, life is like a succession of prohibitions. The neighborhood's censorship, boys ruling the roost, school's dead end. Her encounter with three liberated girls changes everything. They dance, fight back, talk loudly, laugh at everything. Marieme becomes Vic and joins the gang, to make the most of her youth.